Anti-digitalizacija: Financijsko planiranje uživo s planerom u trendu kod milenijalaca
|
Milenijalci snažno uzburkavaju društvo i ekonomiju.1 Važe za samosvjesne, beskompromisne i prije svega s afinitetima prema digitalnim tehnologijama. Ipak, po financijskim pitanjima razmišljaju tradicionalnije od očekivanog. Naime, generacija Y u odnosu na nova digitalna rješenja preferira financijsko planiranje uživo s planerom.
Digitalne tehnologije su u međuvremenu skoro osvojile sve oblasti života – te također i financijsku branšu. Klasični pristupi financijskog planiranja progresivno se proširuju digitalnim rješenjima, kao što raznorazne aplikacije. Hoće li u budućnosti i financijski planeri biti zamijenjeni digitalnim ponudama? Prije svega milenijalci daju prednost financijskom planiranju uživo sa svojim planerom. Iako važe za one koji imaju afinitete prema novim tehnologijama, te su odrasli u digitalnom svijetu, 58% milenijalaca preferira financijsko planiranje u četiri oka. Ovaj se trend također reflektira na druge generacije: Također i veći dio »baby boomera« (60 %), te generacija X (58 %) preferira direktan osobni kontakt.
Prednosti financijskog planiranja uživo s planerom
Mlađa generacija, usprkos svom afinitetu prema digitalnim medijima, želi imati osobni kontakt s osobom zaduženom za financijska pitanja. Jedan od uzroka za to je nedostatak stručnog znanja.2 Milenijalci su stoga izuzetno nesigurni u vezi financijskog i investicijskog planiranja. Digitalne ponude puno puta mogu još više zakomplicirati temu, te otvoriti nova pitanja. Dakle, nije čudno što je poželjno financijsko planiranje u četiri oka. Financijski planer, odgovarajući na individualna pitanja i izlaskom u susret individualnim željama, može odagnati nesigurnosti te izraditi financijski plan prilagođen pojedincu. U najboljem slučaju razvija se dugogodišnje partnerstvo, koje je prožeto stručnošću, empatijom i povjerenjem. Kod digitalnih ponuda ne postoji ova ljudska komponenta (do sada), ali bi mogla igrati važnu ulogu prilikom donošenja odluke za financijsko planiranje uživo s financijskim planerom.
Veza između konzervativnog i inovacije
Financijsko planiranje uživo s planerom je i ostaje, usprkos digitalizaciji, vrlo važno. Za financijsku branšu je u budućnosti odlučujuće stvoriti vezu između razvoja digitalnih ponuda i istodobne svijesti o važnosti financijskog planiranja s orijentacijom na klijenta.
Želite li se uvjeriti u prednosti financijskog planiranja u četiri oka, jednostavno kontaktirajte svoga OVB planera.